Joe -

Bratislava, slovakien

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-07-04 Klockslag: 10:21:46
Dålig uppdatering är väl bara förnamnet. Men jag överlevde testerna på Bosön, 12 tappra var vi där. Helgen har jag också tagit mig igenom om än lite mer sliten än innan, men riktigt roligt har jag haft. Bästa helgen på året, helt klart. Har nyss varit och städat med mamma, hon ska ta min städningen en vecka medan jag befinner mig i slavakien på läger. De känns spännande och liiiite jobbigt om jag ska vara ärlig. När jag kommer hem fyller jag 20 och sen är de åselemarknan så de ser jag framemot.

Nae, dags att slänga ihop de sista i den lilla väskan man får ha med sig.... hemskt.

Kommer sakna K, Love you!

Kommentarer
Postat av: stenlund

Lycka till gumman, kör hårt!!! <3

2011-07-04 @ 13:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0