Joe -

Day 2, 6th July

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-07-06 Klockslag: 21:51:55

Överskriften börjar på engelska och ibland kommer jag på mig själv att jag tänker på engelska. Det är illa för jag är väl ingen klippa på engelska. Men ibland chockar jag mig själv när jag pratar, lite roooligt ändå!

Idag har vi alltså gjort tester beep, ståendelängd, vertikalhopp, 4 vertikalhopp och chins. Gick väl sådär om jag säger så.. Sen har jag gjort ispremiär, kände mig som bambi på hal is. Men det blev bättre under träningen och förhoppningsvis blir det bättre under veckan. Kvällen har bestått lite av varje, ingen träning iaf.

Nu är det kvällsfika och sen blir hopp i säng, jobbigaste tiden på dygnet under kvällen. Kan det vara att jag saknar K, tungt men jag överlever. 5 dagar kvar av roligheter.

Rebban pratar med sin hund via skype, lite fult. haha!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej



Ser att det går bra i slovakien:) Varmt ? Kul med en kanadensiska som rumskompis:) Ha de ! VI har varit på folkrace banan och städat och jag har hittat min cykel, den stod lutat mot väggen på kyrkan;)Glad blev jag:) Amanda fyller år i morgon, kan du kika på en parfym till henne på taxfree, om du har möjlighet. Ha de Puss VI ÄLSKAR DIG:)

2011-07-06 @ 22:11:13
Postat av: Anonym

Jag överlever, lite jobbigt ibland faktiskt men. Har du läst dina mail jag skickat på FB? Har skickat ett sms och ville att ni skulle ringa, men nu ska vi typ sova så vi får ta det imorgon. Okej, de låter bra! Just de ja, de får jag inte glömma bort. Ja om jag har pengar. Har inte använt nånting än så länge men. Vi ser väl, kanske kan betala med kortet om inte annat. Puss, älskar er med!

2011-07-06 @ 22:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0