Joe -

day 4, 8th july

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-07-08 Klockslag: 22:57:15

Jag höll på att skriva day 3, men det är ju day 4. Lite skönt måste jag faktiskt säga. Mindre skönt är det att jag inte kan vara hemma och gratta min lilla lillebror som blir vuxen idag, 18 år. Ja, det är sjukt! Men så är de, saknar honom och jag hoppas att han haft en bra dag! Puss!

Idag startade även swampsoccern hemma och inte är jag med, besviken och lite hemlängtan kan jag säga att jag har idag. Det är ju såå förbannat rooligt att springa i geggan och knuffas och försöka bollen gå framåt. Jag hoppas iaf, att de som är med har bra väder så man inte fryser ihjäl för om det är kallt är det inge nöje alls. 

Min dag startade 06.30, breakfast 06.45 och is 8.15. Back in buisness när det gäller dom tiderna. Eftersom vi nästan alltid under vintern går upp den tiden och har träning. Det var endast isvärmning i en halvtimma eftersom vi hade match i eftermiddag och vi vann med 3-2. Min insats var inte bra för fem öre, men man lär sig väl nåt hoppas jag ändå. Orkade inte lägga så mycket krut och funderationer i den mindre bra prestationen. Men vad förväntar man sig när jag inte varit på is sen april.  


Imorgon skulle det vara en typ av day off, men icket. Drytraining 9.15 och efter de is, lunch sightseeing och efter middagen ska vi mäta lite fett. Spännande, men har gjort det förr. Men hade metall på mig så resultatet blev inte exakt. Jaja, gruvar mig lite också, men får väl se vad den där vågen visar för siffror..

Såg nyss en bild på Fällman, Carro, Tusse och Linkan på Gatu, ta mig till Sverige nu... Hoppas ni har kul om ni läser detta ;)


Kommentarer
Postat av: elina

jag spelade ikväll så jävla kul MEEEEEEEEEEEN så jväla jobbigt också... haha!

2011-07-09 @ 00:39:43
URL: http://enfiskelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj

Har ni det lika varmt som förrut? Du har många spännande och intressanta dagar, det blir mycket att smälta och minnas tillbaka på när du kommer hem:)

Kramisar mamma

2011-07-09 @ 01:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0