Joe -

Day 5, 9th July

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-07-09 Klockslag: 22:11:25
Börjar bli rätt trött och sliten nu känner jag, fick en allergichock lite tidigare ikväll så näsan blev helt täppt. fick en tablett av Ingvild och nu känns det en aning bättre. Hoppas bara att jag kan sova, tur jag sover som en fisk och andas bara genom munnen ;) haha!

Vi hade gjort bort både dryland training och icepractise före klockan 2 och efter det hade vi "bara" sightseeing och body competition, eller var det nu hette. Muskel och fettmätning, eller ska man säga fett eller muskelmätning ;) Det gick bra, man gick in, drog av sig tröjan och ställde sig på vågen och sen klämde dom på ryggen, magen, armarna och benet med en apparat och fick ut massa siffror och imorgon skulle vi få veta svaret. Jag har gjort de en gång redan i Umeå i våras men inte på samma sätt, då låg jag på en maskin, men det blir kul att se skillnaden och så.

Närmare 40 grader var det när vi skulle in i stan på sightseeing. Det var så sjuuukt varmt och hemskt så det var inge större nöje mer än att få komma ut från ishallen och hotellet som vi annars bara ser.

Imorgon och på måndag är det gameday så det känns bra att det bara är två dagar kvar, faktiskt. Hemlängtan börjar komma fram en aning. Men vi har tidig pre-game imorgon också så klockan står på 06.30. Puh.

Jag hoppas alla som tar sig en kall ikväll har trevligt, för nu måste jag sussa.
PussochKram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul du har de! Är inte alls grön av avundsjuka ;) Lycka till med matcherna! :)

2011-07-10 @ 09:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0