Joe -

Sista dagen

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-07-12 Klockslag: 00:00:35
Imorgon åker vi hemåt, 11.15 går planet. Känns bra efter en hård vecka, känner mig lite sliten och trött kan jag säga, men nöjd. Vi förlorade sista matchen mot gula med 2-1, meeen vi gjorde det bra ändå!

Sen skulle ju vi som sagt ut i solen men när vi går ut efter matchen så regnar det. Så där försvann mina små soltimmar den här veckan. Men jag och rebban gick och köpte en glass och vips så kom solen fram så vi satt ute i solen i drygt en timma. Skönt de iaf!

Jaja, hackigt inlägg. Men sängen väntar nog snart medan några andra är ute och röjer lite!
Imorgon får jajg krama Kim och Elina ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: elina

ja fast de blev ju ingen kram ikväll.. MEEEEEEEEEEEEN imorrn ska du istället få en stor bamse kram bara för att du är världens bästa :)

2011-07-13 @ 00:44:33
URL: http://enfiskelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0