Joe -

Söndag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-07-24 Klockslag: 19:25:27
Mitt humör är som en bergochdalbana. Ena stunden är jag glad och nöjd och andra sekunden blixtrar de om mig. Är inte nöjd med tillvaron och hatar att vara ensam när jag är hemma i Storuman. Kanske därför mitt humör är som de är..

Min helg har tillbringas i Gunnarberg. Jag, Amanda, Jonte och Isac har haft huset själv. Så vi har myyst, gått långprommis med hundrana, lagat trerätters och njuutit av tystnaden. Har varit lite småsjuk ihelgen och haft lite feber och tror de sitter i än idag så ingen träningen idag... En till anledning till mitt humör..

Kvällen hade jag tänkt måla verkstan meen, precis när jag kom ner så började de regna. Kul? Nej, så då får jag typ måla mån, tis och ons istället. + mitt städjobb och träningar på de. Puh, veckan kommer nog bli små jobbig. Det jag har att se framemot är iaf onsdag för då kommer bubben hem igen. Ska bli skönt!

Sen åker jag till gotland V31 och sen blir det back in buisness v32 i Övik. Har jobb den veckan också så jag lär nog pendla lite framochtillbaka. Får se hur jag löser de.. 18 augusti får jag min fina lägnehet. Jag längtar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0