Joe -

Dag 10

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-03-09 Klockslag: 12:52:23
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Blir ingen bild, eftersom jag går runt i trosor och en tröja. Har nyss varit hos Jocke och tränat så det blir mys hela dagen.

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Finns väl mycket jag oroar mig för, min framtid tex. Sen är det ett annat beslut som kommer påverka mitt liv, jag hoppas bara på det bästa just nu. I don't know who I am without you.

-
Gårdagen bestod av en spyträning. Eftersom vi är matchlediga i veckan har vi rätt tunga träningspass. Igår körde vi 1 mot 1 och 2 mot 2 på hel plan. Roooligt, men jobbigt. Syran var ända upp vid öronen. Men det är då jag njuter, det är då man känner att man lever! :) Efter träningspasset åkte jag hem, åt och fixade mig innan jag, ida och markeby åkte till skellefteå för att se SAIK-LHC. Rolig match, bra stämning trots lite folk på läktaren. Bra dag helt enkelt.

Nu ska jag se skidskytte och mysa ner mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0