Joe -

Dag 3

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-03-02 Klockslag: 14:09:11
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Jag kan inte bestämma mig, sommar eller vinter, vinter eller sommar?!
Jag älskar vintern då jag får göra det jag älskar mest, att spela hockey. Jag älskar också sommaren för då tar man igen allt man missat under vintern, festar, umgås med vänner, solar och badar... Att få roa sig helt enkelt.
Så jag säger nog både vinter och sommar. Och så älskar jag påsken också, det är helt klart bästa tiden på året så då säger jag nog våren också! Vilket bra liv jag har ändå! :) Älskar hela året förutom hösten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0