Joe -

Dag 7 , Dag 8

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-03-06 Klockslag: 22:52:31
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Hm, jag skulle shoppa eftersom jag inte gjort de sen mellandagsrean.
Jag skulle ta med hela familjen till Thailand.
Jag skulle bli självständig och inte behöva ha bidrag för att kunna leva.
Sänka pengar till behövande.
Och slutligen så skulle jag nog sluta vara så snål.

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Varje gång jag blir minsta lilla förkyld så snyter jag sönder näsan och är rädd för att använda nässprayy för att jag är så förbannat rädd att bli beroende.. Som jag är nu typ. :s Det är en liten dålig vana. Har rätt många..


-
Efter helgens matcher fick vi med oss 6 poäng. 10-0 och 3-1. En bra match och en mindre bra. Men fullpott och det är huvudsaken! En andra plats i serien och nästa match är om två veckor. Slutspel?! Vart tog säsongen vägen? Slutspelet spelas i Norrköping precis som förra året och vi vet ännu inte motståndet eftersom det spelas kvartsfinal under dessa veckor. Men som vi gör inte det eftersom vi kom 2a (1an och 2an behöver inte spela).

Nu är det sportlov och det blir hårdträning hela veckan, elelr iaf fram till torsdag då det blir hemgång. Får se om det blir utgång också. Beror på vad mina galna vänner hemma är sugna att hitta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0