Joe -

Tur i oturen?

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-03-03 Klockslag: 22:38:31
Varför är jag så förbannat jävla trött??? Varje gång jag sätter mig ner känns det som jag ska somna. Ska iaf krypa ihop tidigt ikväll, har dock hg imorgon klockan 8. Dagarna bara flyger iväg och snart är livet över, citerat fällman. Och jag håller med. Stört!

Till helgen kommer munksund på besök, matcher x2! Roligt som alltid med röda laget. För herrarna går det dock tyngre, var och tittade ikväll. Surt med endast 1 poäng i en match där de ägde de mesta. Det som hände innan matchen skippar jag att berätta. Mer än bara pjuh och aj.

Nej sängen nu, saknar bästa K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0