Joe -

27 och 31 augusti 2011

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-09-01 Klockslag: 18:46:53
Imorgon packar vi väskan och på lördag efter sista matchen mot Finland lämnar vi Vierumäki för den här gången. Vierumäki som bjudit på lite jobbig mat(trots de kommer man ha gått upp), korsord och suduko, långa lediga dagar, 6 matcher och 5 vunna. Igår var det en historisk dag, första gången jag mötte Kanada och andra gången Sverige slår Kanada på 69 matcher. Det var sjukt, stort och ett minne för livet. Historiskt. Jag citerar Fällman; Den känslan vill jag bevara i en burk och öppna den då och då.

Den 27 augusti fick vi vara med om ett världsrekord. Holst spelade sin 300e landskamp, en match mot Japan som vi vann med 8-2. En historisk trip helt enkelt.

Imorgon klockan 17 finsk tid spelar vi vår första match mot Finland och på lördag 10.00 spelar vi den sista matchen här och mot samma Finland. En andraplats står på spel. Roooooligt!

Nej snart kvällsfika då, blir två skosulor med ost och skinka på. För 11e kvällen i rad. Mums. Eller kanske pajen som blev min middag idag...

Älskar K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0