Joe -

onsdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-09-14 Klockslag: 12:29:23
Var på is med Carro och Valle som skytt imorse sen var jag med på hg. Rejsade in till stan på arbetsintervju så imorgon ska jag jobba från 7-4. Eller inte riktigt till 4, eftersom vi har träning då men känns bra att ha nånting att göra om dagarna. Det blir städjobb, börjar vara rutti inom den branchen. :)

Har nyss ätit lite pankisar, uppstekta sen igår. Mums! Ska nog lägga mig och vila en stund och är bara allmänt glad över att jag har nånting att göra imorgonoch fredag. wiho!

Puss

Kommentarer
Postat av: elina

jag saknar dig johanna :(

2011-09-14 @ 23:55:10
URL: http://enfiskelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0