Joe -

På resande fot

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2012-04-23 Klockslag: 17:57:28
Ja! Känns verkligen som jag är på resande fot hela tiden. Åkte till Storuman, (eller fick skjuts av Marre och K halva vägen var, tack mina fina) efter den galna guldfesten hos Valle. Fulla och glada var vi och det är väl huvudsaken?! Sov där en natt innan jag åkte till Tärna och stannade där till söndag, tillbaka till Storuman och nu är jag i Övik igen. Resan hit till Övik gick däremot inte smärtfritt. Bilen fick sig en törn under, av all snö och plasten lossnade, fick åka lastbil till Björna med en 92a från Åsele. Så om Karin och Clara läser så vet ni vem det är, frågade dock inte om hans namn... Som tur var så hämtade Ida mig i Björna, tack gumman! Och nu står jag här igen, på jobbet. 10 h den här veckan. Inte mycket att hurra med efter olyckan med bilen och så har jag precis anmält mig till en PTubt i sommar som The Academy har. Den var itne gratis vill jag lova. Puh, svider i börsen men jag tror det passar mig bra. Sen får jag se när jag tar mig an sjukgymnastdrömmarna. Hoppas på vårintaget. Så om allt går som jag vill så kanske jag kan erbjuda er min hjälp med träningen, åh låter spännande. Måste nog styra upp en heldel som blogg osv. Den här skrothögen går icket att använda.

Har många frågetecken att reda ut i veckan. Helgen är också ett stort frågetecken. Övik, Storuman eller Tärna?! Svårt. Bra gjort om ni läst allt detta... Bara massa pladder.

ps. kommer bilder när jag orkar skriva från min dator hemma..

Kommentarer
Postat av: Stenlund

Är en trogen läsare som alltid läser allt. Det vet du

2012-04-23 @ 19:11:54
Postat av: Karin

tur det finns lite snälla Åselebor därute på vägarna! :) tror jag vet vem det var du träffade på!

2012-04-24 @ 15:01:24
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/
Postat av: elina

låter bra att du ska göra de , då fådu hjälpa mig med träningen :D:D

2012-04-25 @ 20:14:45
URL: http://enfiskelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0