Joe -

bad update

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2012-02-13 Klockslag: 18:52:34
Jag är verkligen dålig på att uppdatera..

Veckan som var spenderade jag med Sveriges bästa tjejer nere i Oskarshamn, en lyckad turnering där vi gick ut som turneringssegrare efter ha slagit Ryssland, Tyskland och Finland med siffrorna 3-1, 6-0 och 5-0. Inte alla dagar man slår Finland med 5-0! För tillfället sitter jag hemma i Storuman, är hemma till onsdagmorgon för att vila upp mig och få några få kvalitetstimmar med hjärtat. Sen åker jag ner för jobb och träningar igen. 5 matcher kvar av serien innan slutspelet drar igång. Många viktiga poäng att ta hem.




Nu är det mystime!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0