Joe -

Långt vs kort

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2012-01-16 Klockslag: 18:12:07
Det är frågan, hittade denna bild och kan inte låta bli att tycka om mitt hår här. Men samtidigt vill jag ha långt hår. Problemet är att det bara växer till en viss gräns. (Gillar biffmamma på bilden ocksåååå)
6 poäng fick vi med oss från helgen, ikväll börjar en ny träningsvecka med löpning innan träningen. Sedan tar vi oss an munksund på både lördag och söndag.

Kommentarer
Postat av: elina

tycker du passar jättebra i page :) fast... i långt med!! jobbigt.. blir bra hur som tycker jag :)

2012-01-17 @ 18:56:06
Postat av: Anonym

Meeen då kommer Nause till stan... Besök mig så besöker vi klubben? ;) Du är fin i både långt och page Joe!! Puss

2012-01-18 @ 12:50:30
URL: http://elinstownih.blogg.se/
Postat av: Anonym

blond, brunt, kort, långt en skönhet som du klär i allt.. !! men jag röstar på page :D

2012-01-25 @ 23:22:49
URL: http://theresesarlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0